FANDOM

Szymon - ewolucja

Szymon (Simon) Seville
SIMON 2015
Szymon (Simon) Seville
kolor oczów: niebieskie (bez zmian)
kolor włosów (futerka): brązowe
ulubiony kolor: niebieski
charakterystyka: uprzejmy, sarkastyczny, inteligentny, odpowiedzialny
ksywki: Szymek
zawód: piosenkarz, tancerz, gwiazda rocka
Dom: Dom Dave'a
rodzina Dave Seville (ojciec)

Alvin Seville (brat) Teodor Seville (brat)

lubi: książki, nauka i szachy
Głos:  

ORYGINALNY:
Ross Bagdasarian, Sr. (od 1958 - 1972),
Ross Bagdasarian Jr. (od 1982),
Matthew Gray Gubler (filmy CGI od 2007)

POLSKI:
Artur Pontek (filmy CGI),
Monika Wierzbicka (Tajemnica Zaginionej Skarbonki),
Przemysław Wyszyński (serial CGI)

Szymon Seville (Simon Seville) jest deuteragonistą w filmach i serialach. Jest najmądrzejszy z grupy i ma IQ porównalne do Einsteina.

Simon posiada bardzo specyficzne poczucie humoru, ale jest także sprytny. Szymon świetnie dogaduje się z Żanetą która jest mądrą, tak samo jak on. Są nieśmiali jeśli chodzi o ich związek, jednak oczywiste jest to, że się o nią troszczy.

Biografia Edytuj

W latach 80 (w kreskówce) Szymon jest środkowym dzieckiem, jak objawia się w odcinku "Grounded Chipmunk " , Alvin stwierdza, że nigdy nie był sam, z wyjątkiem tych pięciu minut zanim Szymon się urodził.

W latach 80-tych. Edytuj

Szymon jest najinteligentniejszym z braci. Szymon jest postrzegany jako osoba, która lubi poprawiać innych, szczególnie braci i Wiewióretek. Często spędza czas z Teodorem i lubi eksperymentować. W serialu nosi niebieski sweter i okrągłe, niebieske okulary. Jego okulary są czarne tylko na początku Serialu i w filmach Alvin i Wiewiórki spotykają Wilkołaka i Alvin i Wiewiórki spotykają Frankensteina.

W Filmach CGI Edytuj

Szymona kolor to niebieski i ma też oczy w takim kolorze. Ma czarne okulary w filmach. Jego instrumentem jest gitara basowa. Po tym jak z Alvinem zobaczyli, że Teodor był gnębiony zaatakował z Alvinem łobuzów. Szymon pomimo pozorów jest średnim bratem, mimo tego, że jest dojrzalszy i mądrzejszy od Alvina. Troszczy się głęboko o Teodora i Alvina i o ich samopoczuciu, ale chciałby aby Alvin był bardziej dojrzały i zaczął się uczyć. Cieszy się dobrą naturą Teodora, jednak Alvin lubi wykorzystywać jego dobroć. Szymon martwi się, że gdzieś głęboko w duszy jest jak Alvin, ze względu na podobne geny. Ważne może być jeszcze to, że kocha się w Żanecie.

W "Alvin i Wiewiórki 3 (2011)" Szymon ma alternatywną osobowość spowodowaną przez ugryzienie pająka. Ta osobowość samozwańcza "Simone", mówi z francuskim akcentem, jest bardziej luźna i obojętna na wszystko. Przy Żanecie nie krępuje się wcale, tańczy z nią i mówi jaka ona jest piękna:

"Nawet najpiękniejszy klejnot blednie przy twojej urodzie" - Szymon do Żanety.

"Even the most perfect gem cannot compare to your beauty" - oryginalne słowa

Pod koniec filmu wraca do siebie nie pamiętając o niczym. Zebrał jednak odwagi i powtórzył powyższe słowa.

Ciekawostki Edytuj

  • Oryginalne imię opiera się na Simon Waronker.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki