FANDOM

Eleonora - ewolucja
Eleonora (Eleanor) Miller
ELEANOR 2015
Eleonora (Eleanor) Miller
kolor oczów: brązowe (kreskówka z lat 80-tych)
zielone (filmy oraz serial CGI)
kolor włosów (futerka): blond
ulubiony kolor: Zielony
charakterystyka: Jest miła, uprzejma, troskliwa i macierzyńska
ksywki: Ellie
zawód: piosenkarz, tancerz, gwiazda rocka
Dom: Dom Dave'a (film) Dom na drzewie (serial)
rodzina Żaneta Miller (siostra)

Brittany Miller (siostra)

lubi: sport, piłka nożna, spędzanie czasu z Teodorem, wygrywać, pomagać innym
Głos:  

ORYGINALNY:
Janice Karman (kreskówka z lat 80-tych),
Amy Poehler (filmy CGI od 2007 do 2011),
Kaley Cuoco (filmy CGI od 2015),
Vanessa Chambers (Serial CGI)

POLSKI:
Katarzyna Owczarz (filmy CGI),
Marta Dylewska (serial CGI)

Eleonora (Eleanor) Miller jest wokalistką The Chipettes (Wiewióretek). Jest najmłodszą ze sióstr (Brittany i Żanety). Jej nazwisko jest Miller w latach 80 (w kreskówce), jednak nie ma podanego nazwisko w filmach CGI. Przypuszcza się Seville z powodu tego, Wiewióretkami opiekuje się Dave. Jednak byłoby to kontrowersyjne, gdyż wtedy Teodor jest jej bratem, a nie ukochanym.

BiografiaEdytuj

Lata 80-teEdytuj

Eleonora jest urocza, słodka, pewna siebie, posłuszna i niezwykle macierzyńska. Jest utalentowanym sportowcem, pomimo jej większej postury. Eleonora ma silną wolę i potrafi postawić się swojej siostrze Brittany, kiedy robi źle, w przeciwieństwie do Żanety. Eleonora dobrze dogaduje się z Teodorem, mają wiele wspólnego, lubią jedzenie, i lubią gotować.

Filmy CGIEdytuj

Eleonora ma bardziej dziecinna osobowość... zachowuje się jak Teodor i również wygląda na naiwną. W drugim filmie Eleanora przybyła wraz ze siostrami, naprzeciwko rezydencji byłego menedżera Ian'a Hawk'a. Zgodził się nimi zarządzać. Eleonora wyraziła największe zainteresowanie w spotkaniu Wiewiórek, zwłaszcza Teodora, ale została zniechęca do tego przez Ian'a pod wpływem kłamstw. Po zapisaniu się w West Eastman, mogła w końcu spotkać się z nim twarzą w twarz, zakochuje się w Teodorze. Nadal wykazuje chęć w spotkaniu Wiewiórek i poznać ich bliżej, ale jej nadzieje były nieustannie zgniecione przez Ian'a. Ian był bardzo okrutny dla niej, dawał niemiłe komentarze na temat jej wagi i jej wysokości. Ona i Żaneta zostały zepchnięte od Brittany i pokazał faworyzowanie jej. Choć została zraniona przez to, nie miała nic przeciwko Brittany i postanowiła milczeć, aby osiągnąć swoje marzenia o zostaniu wielką gwiazdą.

Serial CGIEdytuj

Eleonora jest bardziej jak w latach 80-tych. Ona nie posiada niepewność o swojej wadze, jak to było przedstawiane w filmach CGI i po raz kolejny pokazuje umiejętności gotowania, instynkty macierzyńskie w leczeniu rannych. Jest również sportowa.

Ciekawostki Edytuj

  • Eleonora pomimo pozorów, jest wysportowana i najlepiej tańczy z dziewczyn.
  • Eleonora lubi spędzać czas z Teodorem mimo tego, że jest od niego o wiele dojrzalsza i inteligentniejsza.
  • W przeciwieństwie do Żanety, Eleonora potrafi postawić się Brittany.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki