FANDOM

Brittany - ewolucja.png

Brittany Miller
BRITTANY 2015.png
Brittany Miller
kolor oczów: niebieskie (bez zmian)
kolor włosów (futerka): jasny brąz
ulubiony kolor: Różowy
charakterystyka: samolubna, zakochana w sobie ale kocha i szanuje swoje siostry (Eleonore i Żanete)
ksywki: Britt
zawód: piosenkarz, tancerz, gwiazda rocka
Dom: Dom Dave'a (film) Dom na drzewie (serial)
rodzina Żaneta Miller (siostra)

Eleanora Miller (siostra)

lubi: Bycie asystentem dyrektorki, buty, makijaż, różowe ale i czarne ubrania
Głos:  

ORYGINALNY:
Janice Karman (od 1982),
Christina Applegate (filmy CGI od 2009)

POLSKI:
Agnieszka Fajlhauer (filmy CGI),
Marta Dylewska (serial CGI)

Brittany Miller jest wokalistką i liderem The Chipettes (Wiewióretek). Jest młodszą siostrą Żanety a starszą Eleonory.Jej nazwisko jest Miller w latach 80 (w kreskówce), jednak nie ma podanego nazwisko w filmach CGI. Przypuszcza się Seville z powodu tego, Wiewióretkami opiekuje się Dave. Jednak byłoby to kontrowersyjne, gdyż wtedy Alvin jest jej bratem, a nie ukochanym.

BiografiaEdytuj

Lata 80-teEdytuj

Brittany urodziła się jako pierwsza z Wiewióretek w Australii. Wszystkie były sierotami, ale to nie było wspomniane w serialu. Na szczęście zaopiekowała się nimi Olivia... sierotka, która mieszkała w sierocińcu, dopóki nie były porwane przez Panną Grudge (właścicielka sierocińca) i Eve (inną sierotkę). W nocy, kiedy Olivia została zaadoptowana, Wiewióretki uciekły do Nowego Jorku, gdzie pracowały za marne grosze jako kelnerki i mieszkały na ulicy. Parę lat później przeprowadziły się do Kalifornii i razem se siostrami udało się jej startować karierę jako piosenkarka.

Brittany jest czasami impulsywna. Podczas serialu Brittany jest przedstawiana jako dominująca, jak i nieco sarkastyczna nierzetelna dziewczynka. Przykładem tego jest, kiedy oddala porady Simona w "Przygodzie Wiewiórek", kiedy radzi im, aby uniknąć wschodnią trasę, żeby uniknąć huraganu. Myśli, że jest to podstęp, aby ich spowolnić i wygrać wyścig. Ponadto, ze względu na jej ego, Brittany nie jest w stanie przyznać się do swoich błędów. Takich jak, kiedy jej balon zostaje zniszczony w wyniku wciągnięcia w huragan. Jej siostry żądają przyznanie się, ale kiedy próbuje się do tego przyznać, nie jest w stanie powiedzieć pełne zdanie, ale zmienia temat. Jednak Brittany potrafi być miła i współczująca np. kiedy początkowo odmawia pomocy Eleonorze, aby zabrać do domu porwanego pingwinka, ale później, gdy zobaczyła smutną twarz pingwinka postanawia mu pomóc.

W odcinku Walentynkowym okazuje się, że kilku chłopców chciało iść z nią na bal (choć chciała tylko Alvina), co oznacza, że jest postrzegana w oczach chłopców jako "atrakcyjna". Podobnie jak Alvin, Brittany była liderką Wiewióretek będąc wokalistą.

Filmy CGIEdytuj

Brittany jest o wiele milsza i uprzejma ułatwiając innym zbliżyć się do niej. Jest Milsza i ma lepszą kontrolę temperamentu od Alvin'a. Również ma lepszą więź ze Siostrami. Postawiła się menedżerowi (Ian'owi), Kiedy próbował ją i jej siostry rozdzielić. W przeciwieństwie do swojej wersji z kreskówki potrafi przeprosić, kiedy uznała błędnie.

Serial CGIEdytuj

Brittany ma bardziej jej cechy osobowości z lat 80's niż z filmów CGI. Ale jest pewne, że troszczy się o uczucie innych, kiedy nie mogła powiedzieć Dave'owi, że Alvin chce ominąć dzień rodzinny w "Rodzinna tradycja", również widzimy, że żałuje swoje postępowanie w odcinku "Moja Siostra Dziwadło". Również przeprasza swoje siostry w odcinku "Siostrzane Zagrywki".

Ciekawostki: Edytuj

  • Brittany jest bardzo podobna do Alvina: Są liderami swoich grup, cieszą się bardzo konkurencją, uparci, aroganci, samolubni i zarozumiali. Ich niemądre decyzje często są przyczyną wielu nieszczęść i przygód.
  • Brittany nienawidzi zielony i nigdy tak naprawdę nie miała czasu, aby uświadomić sobie, że jej młodsza siostra Eleonora nosi zielony. Jednak Eleonora nie wydaje się być urażona. Ale w trzecim filmie generacji CGI, kiedy Wiewióretki rywalizowały z innymi tancerkami, widać było że cześć stroju Brittany była w zielonym kolorze
  • Brittany ma nyktofobie (boi się ciemności).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki