FANDOM

Żaneta - ewolucja
Żaneta (Jeanette) Miller
JEANETTE 2015
Żaneta (Jeanette) Miller
kolor oczów: zielone (kreskówka z lat 80-tych)

Fioletowe (Filmy i Serial CGI)

kolor włosów (futerka): brąz
ulubiony kolor: Fioletowy, Niebieski
charakterystyka: miła, słodka, uprzejma, kocha swoje siostry (Eleonore i Brittany)
ksywki: Jean
zawód: piosenkarz, tancerz, gwiazda rocka
Dom: Dom Dave'a (film), Dom na drzewie (serial)
rodzina Brittany Miller (siostra)

Eleanora Miller (siostra)

lubi: Czytać książki i oglądać filmy o Magii, spędzać czas z Szymonem, Nauka
Głos:  

ORYGINALNY:
Janice Karman (od 1982),
Anna Faris (filmy CGI od 2009)

POLSKI:
Kamilla Baar (filmy CGI),
Julia Kołakowska-Bytner (serial CGI)

Żaneta (Jeanette) Miller jest wokalistką The Chipettes (Wiewióretek). Jest młodszą siostrą Brittany a starszą Eleonory. Jej nazwisko jest Miller w latach 80 (w kreskówce), jednak nie ma podanego nazwisko w filmach CGI. Przypuszcza się Seville z powodu tego, Wiewióretkami opiekuje się Dave. Jednak byłoby to kontrowersyjne, gdyż wtedy Szymon jest jej bratem, a nie ukochanym.

BiografiaEdytuj

Lata 80-teEdytuj

Żaneta może być opisana jako "roztargniony profesor" z grupy. Obdarzona niezwykłą inteligencją, często jest tak pochłonięta rozważaniem o świecie, że zapomina o prostych sprawach życiowych, takich jak nie potknięcia się na prostej drodze. Ona jest rzeczywiście bardziej jak Teodor niż Szymon w pewnym sensie, ponieważ obojga jest słodka, niewinna i szczera, ale jej zainteresowania i talenty są bliżej Simona. Żaneta ma bardzo słaby wzrok i jest praktycznie bezradna bez okularów. Jest bardzo niezdarna. Żaneta dogaduje się dobrze z Szymonem, jednak są oni bardzo nieśmiali jeśli chodzi o ich status związku.

Filmy CGIEdytuj

Pomimo tego, że jest bardzo podobna do swojej wersji z lat 80-tych, można zauważyć kilka różnic. Ma niepewną osobowość i często mówi "Nie jestem dobra w takie rzeczy." Ona jednak w końcu nauczyła się być bardziej dzielna i podejmować większe ryzyko, choć wciąż jest ostrożna. Jest również nieco bardziej szczera, czasami zaskakuje nawet swoje jej siostry. Choć może to być postrzegane w trzecim filmie, że w ogóle nie jest niezdarna; kiedy tańczy i występuje. Ona rzeczywiście nadąża za siostrami i Wiewiórkami nigdy nie słabnąć lub potykając się.

Serial CGIEdytuj

Żaneta jest pokazana jako bardzo naiwna. W odcinku "Oczarowana Jeanette" uwierzyła Alvinowi, że ma "magiczny pył wróżek". Jest bardzo nieśmiała, ale Alvin jej trochę co nieco pomógł w odcinku "Moja Siostra Dziwadło". Jej Niezdarność nie jest aż tak wyraźnie widoczna, jak w latach 80-tych. Jeszcze nie pokazała swoją tradycyjną inteligencję, ale posiada zaskakujące zdolności rozmowy z innymi zwierzętami w odcinku "Powodzenia panie Whiskers". Ona również wydaje się bardziej ekologicznie nastawiona w porównaniu do poprzednich wcieleń.

Ciekawostki Edytuj

  • W najstarszej wersji ma zielony kolor oczu, choć w filmach CGI i nowym Serialu są one fioletowe.
  • Uwielbia filmy i książki o magii.
  • Ma małego pająka. Widzimy to w nowym serialu w odcinku "Dave ma dosyć".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki